Consumer Brand Campaign Deck

Kui Dermalogica kohtub nahaga, saab naha tervis uue hingamise.

Haridus kõigepealt

Dermalogica lugu algab 1986. aastal, kui 1983 aastal Suurbritanniast pärit koolitatud nahaterapeut Jane Wurwand soovides edasi õppida Ameerika Ühendriikides tunnistas, et sealne nahaterapeudi kutseharidus praktiliselt puudub. Kui tema väljaõpe oli olnud professionaalne ja laiapõhjaline, siis USA sama eriala lõpetajad olid alakoolitatud ja väheste teadmistega. Jane otsustas seda muuta, ta pani hariduse enda jaoks tööle avades väikese klassiruumi Californias Marina del Rey’s Rahvusvahelise Dermaal Instituudi (IDI) nime all. Ta kutsus litsenseeritud nahaterapeute alustama täiendkoolitusi, et nad oleksid oma erialal konkurentsivõimelised. Tänapäeval peetakse IDI-it kosmeetikute kutseõppe rahvusvaheliste standardite loojaks kogu maailmas.

Jane Wurwand Approved Headshot

Sündis dermalogica

IDI-s õpetades ei kulunud kaua, kui Jane mõistis, et ükski tootesari ei toetanud tema usku naha tervisesse, mitte ilusse – nii ta hakkas looma oma brändi. Ja 1986. aastal sündis Dermalogica. Tema visioon oli selge – luua tootesari, mis ei sisalda tavalisi nahaärritajaid ega koostisosi, mis võivad põhjustada põletikke (sh lanoliin, SD-alkohol, mineraalõli, kunstlikud lõhna-ja värvained). Ning on saadaval ainult kvalifitseeritud nahahoolduse spetsialistidelt, kes on koolitatud tema poolt loodud Rahvusvahelises Nahainstituudis.

Masque Forms with Shadow

Me ei ole ilusad

 (Või kaunid. Või hellitavad. Või luksuslikud.) Me oleme huvitatud eelkõige Sinu naha tervise uuele tasemele viimisest! Ehkki meie pakendid ei pruugi olla kavandatud Sinu vannitoa värviga kokkusobimiseks, võite alati kindlad olla, et kasutame koostisosi mis toimivad. Meid teevad enesekindlaks nahahooldusspetsialistid üle maailma, kes kasutavad meie tooteid igapäevaselt oma töös ja nad saavutavad parimaid tulemusi.

Professional-Grade Skin Care For Life