6 suvist nahahoolduse nippi

Valmistage nahk ette rohkemaks päikesevalguse käes viibimiseks, siin 6 soovitust suviseks nahahoolduseks!

1.Koorige saavutamaks klaarim ja siledam nahk

Mida see teeb: koorimine eemaldab surnud naharakud, hoiab eemal põletike tekked, soodustab naha uuenemist ja annab klaari jume ning toonikud ja kreemid imenduvad paremini.

Millal: koorige hommikuti enne toniseerija, niisutaja, SPF-i ja jumestuskreemi kasutamist. Näpunäide: meik püsib kooritud nahal kauem!

Ärge unustage: pärast koorimist kreemitage ka keha niisutava kreemiga ja kaitske värskelt kooritud nahka alati SPF kaitsekreemiga (vastavalt FDA soovitusele).

Soovitame: Daily Microfoliant®, Skin Smoothing Cream.

2. Hoidke nahk niisutatuna

Kuidas: lisage 1-2 korda nädalas oma nahahooldusrutiin ka maskid, et suurendada niiskustaset. Boosterid sobivad hästi kreemi alla. Toonikud niisutavad, värskendavad.

Näpunäide: värskendage nahka taaselustava spreiga päeva jooksul, autos, spordisaalis, lennukis!

Soovitame: Antioxidant HydraMistSkin Hydrating BoosterSkin Hydrating Masque.

 

 

3. Saa sõbraks veega

Miks: kõrgem temperatuur ja rohkem aega õues põhjustab sisemist niiskusvaegust, mis võib põhjustada peavalu ja peapööritust!

Mida saate teha: Jooge kaheksa 8 klaasi tavalist, filtreeritud vett iga päev aitavad säilitada keha ja naha kriitilist niiskustasakaalu. Näpunäide: kui joote kofeiiniga jooke, peate joodava vee koguse kolmekordistama!

Soovitame: puhas vesi!

4. Kui kahtlete, kreemita (ja kreemita veelkord!)

Miks: ainult päikesekaitsekreemide pealekandmisest ei piisa: peate kreemitama piisavalt ja kordama kreemitamist. Uuringud näitavad, et enamik inimesi ei kasuta päikesekreemi piisavalt.

Kui palju: arvesta 1 teelusikatäis näole. Keha jaoks umbes 2 supilusikatäit.

Kui sageli: kandke kreemi uuesti iga kahe tunni tagant. Näpunäide: Hoiduge keskpäevasest päikesest kuni lõunani, kui vähegi võimalik.

Boonus: tänapäevased uuenduslikud valemid ja tehnoloogia võimaldavad teil valida päikesekaitse, mis sobib teie naha seisundiga. See tähendab, et saate valida õlivaba matistava koostise, kuiva naha jaoks mõeldud pehmendavate või tundliku, reageeriva naha jaoks keemiavaba koostisega kreemi vahel.

Soovitame: Solar Defence Booster SPF50, Prisma Protect SPF30,

5. Rahustage ülepäevitunud nahka.    

Mis: unustasite päikesekaitsekreemi, ei kasutanud piisavat kogust või unustasite end päikese embusse.

Mis saab edasi: kahjuks on kahju tehtud, kuid te ei pea valu kannatama! Ülimalt rahustavad botaanilised ained ja jahutavad geelid vähendavad punetust ja põletikku  ning võivad aidata ära hoida naha koorumist.

Kuidas: kandke jahutavaid päevitusjärgseid tooteid heldelt päiksest põlenud nahale.

Ennetamine: üks villiline päikesepõletus kahekordistab melanoomi riski – pidage meeles, et peaksite igal aastal arsti juures kontrollis käima. Kontrolli oma nahka kodus kord kuus, et tuvastada kartsinoomide ja pahaloomulise melanoomi varajasi hoiatavaid märke.

 

6. Taastage ja hooldage päikesekahjustusi

Mis põhjustab nahakahjustusi: UV-kiirgus põhjustab fotovananemist pruunide laikude ja kortsude kujul, olenemata sellest, kas olete nahka põletanud või mitte. Päikesevalguse kokkupuutel nahaga tekivad kahjustused (sealhulgas lipiidibarjääri eemaldamine), mis põhjustab põletikku, tervete rakkude kasvu mõjutavate reaktiivsete hapniku molekulide tootmist ja kollageeni hävitavate ensüümide stimuleerimist.

Mida teha: Päevitus on populaarne suvine välimus, kuid see võib tähendada kahjustusi nahas. Turgutage oma nahka vanusega võitlevate koostisosadega, et aidata vältida tekkida võivaid kahjustusi ja kaitsta seda UV-kiirguse vananemismõjude eest.

Soovitame: MultiVitamin Power Recovery® Masque